Sommartider hej,hej sommartider!

uppdateringen har inte varit den bästa, dock så har jag haft en fullbokad vecka framtills nu. i måndags kastades det kula, sprangs tills mjölksyran kom och musklerna pumpade i högsta grad. det var skolans årliga friidrottsdag. dagen resulterade att jag är snabbaste tjejen på högstadiet med 8.42 på 60 meter. senare på kvällen drog jag och Gabriella ner till Slottskogen och såg på när 10 000 personer sprang för livet i Blodomloppet. igår var det klassdag för hela slanten. vi paddlade i Delsjön och det resulterade i årets första dopp, brunbrända ben och solsting. senare på kvällen blev det pizza och film , jag går i världens bästa klass! idag börjar jag tolv och går mina sista 2 lektioner i sjuan, känns lite underligt.. trots att det är lite småkyligt (eller är det bara jag?) tar jag på mig shorts.
peace!


tröja - ZARA - shorts - gamla avklippta - ringar - Gina Tricot & Lindex.


Kommentarer
Postat av: nicoleflohr♥

asså du är såååå snygg!

2011-06-03 @ 01:15:16

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0