Svaren ni alla väntat på


okej, det kändes skitkonstigt att sitta och prata med kameran, gjorde så gott jag kunde. jag svarar Sofie på nästan alla frågor, men hon har blivit lite av en inspirationskälla... självklart är det massa andra personer som jag kunde svarat också, men eftersom att det skulle gå så snabbt som möjligt blev det Sofie som blev svaret!  i brist på kunskaper i windows movie maker fick jag inte filmen som jag ville. tex att jag skulle klippa bort när jag ställer frågorna och lägga in bilder och massor. men imorgon lägger jag in bild på mitt rum, landhockeyklubba och min favorit modellpose, just as i promised. vet inte ens om ni orkar se på när jag sitter och tjatar i 10 minuter. creds till dig som gjorde det! imorgon morgon blir det att kolla på landhockey, egentligen skulle jag spelat men min hals vill inte riktigt ge sig, suck.

Kommentarer
Postat av: nicoleflohr♥

jag kollade på hela :) söt du är!

2011-06-12 @ 12:10:35
Postat av: Sofie

Har du fått pengar för att säga mitt namn så många gånger som möjligt eller? Haha.

2011-06-12 @ 18:41:59
Postat av: klara den underbara! ^^

DU ÄR SÅ J*VLA GO TJEJEN! Black ops äger! WOHO! kollade också på hela! <3

2011-06-12 @ 19:39:20
Postat av: Anonym

aw fan va söt du är älskling! jag älskar dig.

2011-06-13 @ 01:08:18
Postat av: nella

aw fan va söt du är älskling! jag älskar dig.

2011-06-13 @ 01:08:59
Postat av: Gabriella

haha vad gulligt du är! love u

2011-06-14 @ 00:49:24

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0