Visste du att jag..?

mina läsare bara ökar och ökar för var dag som går och  jag vill mer än gärna veta vilka ni är! skulle ni  kunna lägga nån eller några minuter på att skriva om er själva? ni får skriva precis vad ni vill , om era intressen, liv osv.. men en sak vill jag att ni skriver .. och det är att ni avslutar ert inlägg med "visste du att jag" , där ni får skriva precis vad som helst. ju mer unikt och udda desto roligare, intressantare och bättre!

this is me.
som ni alla vet så heter jag Klara, och om ni inte visste det så tja, vore det rätt onödigt att läsa min blogg. mitt liv cirkulerar kring några olika saker. några av dom är gymnastiken , som extremt mycket av min tid går åt till. jag tränar 4 gånger i veckan vilket motsvarar cirka 10 timmar.  jag tränar i ett av dom bästa lagen i Sverige på ungdom och junior nivå. jag älskar gymnastik och det kommer ALLTID att vara en del av mitt liv. sen älskar jag också att införskaffa grejer, till exempel kläder. jag älskar kläder och får knappt plats med allt jag äger i 2 garderober, hur galet?! men min absoluta favoritsak att göra är att skratta. frågar nån vad jag älskar mest så säger jag att skratta, för då räknas alla stunder som du har skrattat med. för vad finns det som är bättre än att skratta? - ingenting. slår allting, alla kategorier. jag bor i Sveriges finaste stad, Göteborg, och här trivs jag läskigt bra! drömmer om att en gång i framtiden flytta till NY med bästavän och att bli modell.
visste du att jag viftar på mina näsborrar när jag skrattar? nu vet du.

bring it on! hit me with your best shot!
tips : http://ellinorejonsson.blogg.se/ (fruktansvärt bra idé. säg till om du inte vill att jag härmade dig, tar bort det genast)

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0