Bak-och-fram

och upp och ner?
nej inte riktigt, men idag snurrades det som tusan på träningen idag! dubbla åt alla håll och kanter. jag körde överslag volt och det kändes riktigt bra. efter träningen åkte jag hem till Gabriella där jag möttes utav våfflor,grädde och sylt! mums! blev så besviken när det började snöa att jag ville gråta och dö typ. cyklade hem i vårjacka,converse och springbyxor och frös ihjäl. med snöblaskigtäckel i motvind gjorde det inte bättre... nu sitter jag här i soffan, invirad som en kåldolme i en filt och ska alldeles strax se på Mästarnas Mästare. har höga förväntningar! älskar nästan alla idrottsprogram och mästarnas mästare har alltid legat mig varmt om hjärtat... uppdaterar kanske senare..
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0