Besvikelse

möttes av ett strålande vitt ljus i morse. inte var det solen utan snökristaller som glänste. de låg som ett täcke på marken och jag ville dö. bokstavligt talat dö. inte fan ska de snöa nu tänkte jag och somnade om och hoppades på att det skulle vara en dröm och det enda som fanns på marken var grönt gräs. men icke sa nicke. samma äckliga vita klägg på marken och en tsunami av besvikelse sköljde över mig. (var nära på att drukna) idag blir det en deprimerande dag, iallafall till en början. hittills har jag städat, duschat, sett på två avsnitt av The Event (måste ses!!) och ätit lite. senare blir det en bussfärd på 3 timmar ner till skååååååene där jag ska spela SM. (som jag nämt hela veckan) det blir härligt. därför får ni ingen uppdatering förän på måndag. ha en superhelg. hoppas på vår när jag kommer tillbaks till min älskade stad.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0