Bordet är dukat..

..och snart slår vi klackarna i taket! det är dags att fira min brorsas 18åriga födelsedag. vi finslipar på de sista detaljerna och snart står all rykande mat framdukat på bordet. det kommer bli en toppenkväll! jag känner det på mig. om fyrtio minuter anländer gästerna och då ska det skålas, drickas och ätas! jag är riktigt taggad, hoppas kvällen uppnår mina höga förväntningar... bara att vänta o se..

jag skrev att jag skulle uppdatera och berätta mer igår, men jag glömde liksom av hela bloggen då jag svävade i min egna lilla bubbla. hela jag darrade så fort jag tänkte på mina drömmars stad och jag väntade bara på att jag skulle vakna i min säng och New York bara var en dröm som aldrig skulle bli sann. gick runt och nöp mig i armen för att vakna. efter många tappra försök vaknade jag inte, och jag förstod att jag verkligen skulle till NY, på riktigt. ÅH vad jag är glad!
jag har städat mitt rum , sminkat mig och gjort mig lite partygare, har precis samma outfit på mig som tidigare idag, bara att det ser lite mer festligt ut. kan lägga upp en bild på den i nästa inlägg och skriva vad allt kommer ifrån osv. är rädd att jag är mer klädd för fest än för kalas.. bara ni läsare kan bestämma.

puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Lägg ut bild så får vi se :)<3

2011-03-04 @ 17:43:20

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0