Frågan är ifall man kunnat ha mer fel...

jag som trodde att våren var påväg. men nej, såklart inte. på svenska lektionen började det lite lätt och vi alla trodde att det var regn. 3 min senare var det som Narnia och ett stort : aaaaaaaaah nej! + massa suckar bröt ut i klasrummet. dagen har varit allmänt seg. haft beeptest vilket det gick helt okej på och senare blir det träning.och i helgen ska jag tydligen till Tyskland. jag skriver tråkigt, allt är tråkigt. funderar på att gå och lägga mig och aldrig vakna upp..att gå och lägga sig låter som en utmärkt idé förresten, up next...
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0