Glad igen

precis som rubriken säger så är jag glad igen. vädret är underbart och jag har precis vilat lite! nu äter jag mellanmål som är mammas hemmagjorda baguette och ett glas apelsin juice, enkelt men grymt gott! samtidigt ser jag på Big Brother. jag vet att det är ett skit program men kan inte låta bli att kolla... ikväll blir det träning, saknar mina brudar alldeles för mycket! kanske gör ett collage eller nånting senare. har bestämt att bloggen ska bli SÅ mycket roligare. Nolektionen var as rolig idag... vi satt och gissade vad som skulle hända i galna youtube klipp, grymt najZ. imorgon drar jag till Lund, wiiiiii.
puss




Kommentarer
Postat av: Gabriella

vadå, det kostar väl? <3

2011-03-17 @ 21:18:25
Postat av: nella

svar; tack!

vad va det som har hänt? :(

2011-03-18 @ 10:36:43

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0