I am a mountain, I am a tall tree....

.. en låt som jag drogar just nu är R Kelly - The world's greatest.
jag vet att den är gammal o så, men herrejösses vad bra den är. idag på no:n hade vi experiment och jag lyckades såklart att tabba mig genom att tappa en glasskål med fruktsoda i ... allt ut över golvet och precis innan hade min lärare sagt "ni får vara jätteförsiktig med vätskorna för de kan fräta sönder eran hud" tur att det bara var fruktsoda och inte nån läskig syra... och som grädden på moset skar jag ju såklart upp mitt finger och fick sitta med papper virat runt fingret och det såg ut som en kåldolme. härligt... idag blir det gymnastikträning och imorgon ska jag till tyskland. hoppsan vad tiden går snabbt. nästa helg blir det landhockey SM och två veckor efter är det JSM.
puss

Kommentarer
Postat av: Kusin Julia www.amilo.blogg.se

Den är så himla bra, lyssna på I Believe också.. den är ännu bättre! Ha så kul i Tyskland! <3

2011-03-11 @ 09:56:47

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0