Idag..

..hade jag roligt. riktigt jävla kul rent ut sagt. skrattade mig igenom en hel rast och var allmänt glad. kanske var det för att håret fick mig att känna mig som en riktigt hollywoodstjärna. okej, inte riktigt, men det blev riktigt bra idag. med en tvätt igårkväll och en fläta natten igenom blev det nästintill perfektion, iallafall för att heta Klara med tråkigt och blont hår som alltid hänger och inte gör något vidare intryck. om några minuter drar jag på stan med Gabriella och kollar på olika grejer, men först och främst present till storebror. kommer aldrig hålla mig vaken..önska mig lycka till... träningen igår jag la sisådär. inte på topp , inte på bottnen, det blev nån mellanting för mig och tävlingen är 5 dagar ifrån.
puss



pytteliten bild och ja,
det är skittöntigt att sudda bort sitt ansikte,
men mitt ansikte ville inte hamna på bild idag..

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0