På håltimman..

..händer det i stortsett ingenting. alla sitter och görsöer fördröja sina 2 timmar på att hänga vid facebook,ta konstiga kort med camen, skriva oväsentliga berättelser på skype och snacka om nonsens. ingen bra0 alltså. ingen svenska=håltimma=facebook=tråkigt när ingen uppdaterar=uppdatering på bloggen. så på nåt sätt kanske det är bra att jag har håltimma? ;)
har verkligen ingenting att göra. har inget intressant att skriva på bloggen, ingen uppdaterar på varken facebook eller bloggarna som jag läser. förresten så har jag ångrat mig angående mina converse i vår. det blir inga med amerikanska flaggan utan ett par ljusrosa! idag har jag på mig en militärgrön t-shirt från Cameliau och mina favoritjeans från Bikbok.


Kommentarer
Postat av: nella

gullunge :)

2011-03-02 @ 19:06:30

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0