Sunny day

åh vad härligt med sol, det är ju faktiskt riktigt varmt ute,när det inte kommer askalla vindar som vill blåsa bort en från jorden då... vilket händer ofta.. nej men jag känner verkligen att våren påväg och jag fyller ju år om 2 veckor. can't be more perfect! haha. håller på att göra ett önkelistcollage men jag får bilderna att se ut som något som en 3 åring försökt att sätta ihop.. haha. ska be Gabriella att hjälpa mig med det så det blir lite snyggt iaf. den bruden är ju grym på sånna grejer. igår tränade jag och mina knän orkade inte, fick så ont att jag inte kunde gå senare. så grymt ovärt att jag inte orkar. uschusch och usch igen. 2 veckor innan JSM och vi har bara 1 som inte är skadad i laget. vi fixar det ändå, men tufft är det. ikväll ska jag se på trupp 4 genrep inför RM som är till helgen. slänger in en bild på mitt collage senare.
puss

Kommentarer
Postat av: nicole♥

RM truppen* ;)

2011-03-29 @ 21:08:38

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0