The spring is coming closer

världens finaste tjej.
jag och Gabriella tog en lång promenad efter skolan och i handen hade vi min kamera. ljuset var perfekt,färgerna var perfekta , bilderna blev perfekta. här är resultatet. riktigt nöjd är jag. Gabriella är halvskeptisk som vanligt och jag trycker i henne att hon är SUPERSNYGG. riktigt jävla underbar. påväg hem sa Gabriella massa saker om mig och jag rös i hela kroppen. du är verkligen bäst.
i skolan händer det inte så mycket... går och driver med allt och alla som vanligt och idag kom jag hem med blåsor på händerna. himla idrott i skolan. pappa och storebror är sjuka och jag bara väntar på att bli sängliggandes... nu ska Gabriella gå...
puss

Kommentarer
Postat av: nella

gud va fina ni är tjejer !

2011-03-09 @ 19:38:21
Postat av: nella

gud va fina ni är tjejer !

2011-03-09 @ 19:38:24

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0