Torsdag

en glad Klara som uppdaterar sin allmänt tråkiga blogg. nej men HERREJÄVLAR vad bra väder vi har! är så galet glad över att det verkligen är vår nu, for real liksom. behövde säga det kände jag. ;) ska verkligen försöka att få min blogg att bli rolig... jag har cirka 50 som läser varje dag (inte alls många, men det är som sagt min personliga blogg) vad vill ni se på min blogg egentligen? mer bilder, outfits, klipp,musiktips? har lite bloggtorka så det känns som att jag skriver om det mesta ointressantaste som finns... jag har iallafall haft franska friskrivning nu vilket gick väldigt bra. skrev en hel a4-sida om mig själv. igår tränade jag , eller träna och träna.. jag försökte iallafall. fick så ont i mina knän så att jag fick avbryta träningen, inte alls bra. om mindre än 1 månad fyller jag år och jag är peppad till tusen! har dock inte skrivit önskelista än.. får göra det snart, hähä. imorgon blir det släktkalas med släkten hos farmor, på lördag Kalles 18årskalas. får självklart inte vara hemma på festen så jag sover med Gabriella istället. HUR MYSIGT?! wiwiwiw , det är våååååååååår. åååh jag faller!
puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

det kommer bli SÅ mysigt! <3

2011-03-24 @ 13:14:54
Postat av: olivia

lite mer gympa! från ditt lag då!

2011-03-24 @ 17:02:31

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0