Beslutsångest

är nyduschad och sitter i Gabriellas soffa och myser. sover här ikväll som sagt , kommer bli SÅ mysigt. idag har vi gått på stan, provat solbrillor och Palladium skor. egentligen kvar shoppingsugsnivån under 0 på båda, men efter en fika på Café Vanilj med Gabriellas mamma var nivån på topp och Gabriella fick med sig en underbar dödskalle ring från Raglady , ett par gulliga våtservetter och en spetskjol från Zara med sig hem. för mig blev det inget. känner att jag sparar mig lite inför .... jaa vadå? hade bara inte lust att köpa något idag, nån dag brakar det väl loss och jag köper hur mycket som helst. haha. något som är jag är konfunderad över är ifall jag ska köpa ett par vita eller ljusrosa Converse eller gräddvita eller militärgröna Palladium? jag tror mer på Palladium, är så HIMLA snyggt! kommer bli grymt snygg tillsammans med min militärgröna vårjacka och ett par pilotbrillor. ÅH, vill ha det nununununuu! den här veckan har jag haft premiär för många grejer.. i torsdags var det premiär för årets första GB-glass, idag cyklade jag ner till Gabriella på min underbara tantcykel och vi har precis tagit en 2 kilometers springrunda i blåsten, dock så är det ju underbart i solen! 2 km var knappt jobbigt för mig, känns underbart! träning imorgon, inte helt tagg men får peppa till lite.. ikväll blir det lördagsmys med Gabriella och Black Swan.






vilka tycker ni är snyggast och vilka ska jag köpa?
har beslutsångest haha... ALLA svarar!

puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

militärgröna PALLADIUM :D

2011-03-26 @ 17:36:00
Postat av: nicole♥

vita palladium eller vita converse :)<3

2011-03-26 @ 19:02:59
Postat av: Anonym

Vita converse

2011-03-26 @ 22:12:26
Postat av: anna

rosa converse!

2011-03-27 @ 10:07:53
Postat av: FRIDA

Jag röstar på ljusa palladium,galet fina och ska nog själv införskaffa mig sådanna:)

Härligt med cykeltur och glass!:D

2011-03-30 @ 18:23:29
Postat av: mathilda

vita converse!

2011-04-07 @ 09:03:16

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0