Summer

brunbrända ben och glass i stora,stora mängder.
sand som kittlar mellan tårna och solgglasögonen på.
bruset av vågorna i örat och promenader längs strandkanten.
vindens lena brisar som smeker ens hår och att mumsa hallon direkt från deras snår.
saltvatten i håret och fingrar som inte kan låta bli att klia upp myggbettssåret.
promenader i soluppgången och skratt med kompisar.
grillade marshmellows och och vara ute natten lång.
vattnet som ens kompis skvätter på en när man inte vågar hoppa i vattnet och jordgubbar som ger varenda smaklök högsta njutning.

jag har nästan ont i hjärtat för att jag längtar så mycket till sommaren.. sena sommarkvällar med dom bästa och bara ben. åh, det finns inte något som är bättre än det. jag har nog aldrig längtat såhär mycket till sommaren , NÅGONSIN. vet inte vad för kick jag fått, men åh, det kommer bli underbart.


Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

asfin bild! :)

2011-03-06 @ 17:26:25

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0