Vår

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!
ååhåhåhhåhåhåhåh, jag är så glad! idag tog jag på mig vårjackan för första gången i år och conversen satt som en smäck på mina ovana fötter. jag och mamma gick ner på stan och möttes av vind och lika glada ansikten, med och utan solglasögon. köpte en jeansjacka och hårspray, vi hann även fika på Le Pain Francais vilket är ett mycket trevligt café, nu ska jag se på Big brother, ger det en chans. lägger upp bilder sen. imorgon blir det tävling, TAGGARÅ!
puss



åh, tänk när det ser ut såhär.... ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

lycka till på tävlingen :D<3

2011-03-05 @ 22:44:21
Postat av: Helena

Superfin bild! Har du tagit den?

2011-03-09 @ 21:39:58
Postat av: E

Kolla den här jävla bitchen, helt störd http://missbill.se gå in och kommentera bara elaka saker så hon lägger ner bloggen!

2011-03-09 @ 21:56:23

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0