Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

förlåtförlåtförlåt. men vem i hela friden har tid att blogga när solen strålar utomhus? datorn tilltalar mig INGENTING när det är sommarvärme ute och man vill spendera varenda sekund ute!
helgen sammanfattar jag kort. ljumna kvällspromenader runt göteborg, lätta sommarbrisar och tunna kläder. sommar på högsta nivå med andra ord. var beredd på kass uppdatering när det är fint väder. idag sa jag hejdå till slitna toppar och trasigt hår. välkomnade hjärtligt nytt, fint och fräscht hår inför vad sommaren har att erbjuda. bild får ni!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

vad fint det blev !

2011-05-11 @ 07:24:35

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0