Irritation

jag är så FRUKTANSVÄRT irriterad på en grej. och ja, det är klänningen på bilden. hur kan man ens komma på tanken att göra en klänning som liknar en bordsduk? den är läskigt ful, bland det fulaste som gjorts av Gina Tricot... alla kategorier!  jag suckar djupt varje gång jag ser reklamen på gatorna eller liknande. KATASTROF.
nu ska jag göra kladdkaka till föräldramötet ikväll och sedan blir det träning. imorgon drar jag till stockholm så det blir ingen uppdatering förän på söndag kväll eller måndag.
puss

Kommentarer
Postat av: Klara

håller med om att klännigen är sjukt ful men gina har ju gjort en kopia på Stella McCartny´s kläder som nu i sommar är fulla med frukt mm.

2011-05-26 @ 19:27:01
Postat av: svana

håller med!

2011-05-29 @ 20:28:16
Postat av: sol

håller med dig !

2011-06-03 @ 21:28:34

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0