Låt mig få omfamnas av ord så vackra.



Om jag blinkade varje gång mina tankar omfamnade dig,
skulle jag blunda för evigt.
Och om jag tog ett steg för varje gång mitt hjärta slog för dig,
skulle jag aldrig sluta gå.
Och om jag log varje gång mina lungor vill andas din luft,
skulle jag le varje sekund av dygnet
och jag skulle hoppas så innerligt att du tänkte på mig i just det ögonblicket.

om inte om vore,tänkte jag.
om inte om vore skulle jag bli kär.
hur kär som helst.
blossande, brännande, gnisterkär. ursinnigt förälskad.
om inte om vore,tänkte jag.
om inte om vore skulle jag bli kär.
hur kär som helst.
blossande, brännande, gnisterkär. ursinnigt förälskad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kär får man bli? :P

2011-05-24 @ 21:33:36
Postat av: Gabriella

did'nt know that you're in love :o



svar: haha ja det är gulligt

svar: ja eller hur :o :( <3 vill tillbaka!!!!

2011-05-25 @ 16:21:17
Postat av: Sofie Groth

Men hallå där. Det är ju jag som har skrivet det där. ;)

2011-05-26 @ 15:51:12

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0