Ovärt

jag har haltat mig genom dagen idag. bokstavligt talat haltat. igår på träningen lyckades jag nämligen stuka foten, rätt rejält. igår kunde jag knappt gå men lyckades ändå ta mig hem från träningen i Bergsjön och sedan ner till kapellplatsen där Energo hade sin årliga vårshow, najs! kvällen led jag igenom med smärtor i foten så starka att hälften hade varit nog. kröp runt i huset likt en bäbis då jag inte kunde stödja på foten någonting. sån tur ar gick det bättre idag då jag kunde gå hyffsat bra. blir dock inte att träna ikväll, åker ändå till Billdal för att träffa brudarna. idag körde jag på mitt favvolinne från Bikbok & mina jeans från samma märke, enkelt och snyggt.
over and out.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0