Summer favourites


1. den underbara röda koftan från Vero Moda matchar jag med topp från Concousious Collection tillsammans med brunt skärp och svara shorts från Dr. Denim , lätt och galet snyggt!
2. kör på samma shorts+ skärp men denna gång med en slapp stickad vit tröja från Monki , förra årets kap!
3. alla tröjor med tryck tillsammans med ett par slitna jeansshorts är hur grymt snyggt som helst! matchar med par pilotisar.
4. en enkel vit tunika och militärgröna shorts, jag är kär i färgen och det har ni säkert koll på.... ;)
5. spetstopp + shorts är hur snyggt som helst, bara att inse. (och ja, min BH syns... orkade inte byta, FÖRLÅT!)
6. byxdress, årets måste-ha plagg! min kan lätt matchas med en tröja över så att det ser ut som vita shorts, lika snyggt det.

åh vad jag vill ha värme, orkar inte matcha med tråkiga jeans, finns så mycket annat att ha på sig på sommaren!
peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du byxdressen? :)

2011-05-17 @ 21:32:33
Postat av: Gabriella

grymt hot!!

2011-05-18 @ 07:00:02
Postat av: Anonym

varför har du fejkad eyeliner på 4:an och 5:an?

2011-05-18 @ 16:55:07
Postat av: rebecka :)

var köpte du den svarta tröjan? grymt fin!

2011-05-19 @ 10:24:22

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0