Svar på tal :

Postat av:

hahah "fröken Maggios" ? asså du tror att du e så himla vuxen -.- det är bara att inse, du är bara 13 ;)

 

 

haha härlig kommentar, men du , om du nu vill säga något så skriv vem du är, och om du bara ska klaga så behöver du verkligen inte vara inne på min blogg. ingen tvingar dig, dessutom är jag 14, och vem säger att jag tror att jag är vuxen, inte jag iaf!  ha koll innan du skriver något så oväsentligt igen. tack!

 

brukar aldrig svara på kommentarer annars, kanske något jag borde börja med? kände mig liten tvungen att svara på den här kommentaren då jag tyckte att den var så ironisk, haha.

 


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0