Brandy Melville.


det är nästan tur att det inte finns en sådan butik här i Göteborg. min plånbok hade ekat tom. inga cash alls, noll, zip, zero, nada. jag förälskade mig i Brandy Melville i New York. och nu när jag går in på sidan beatboxar mitt hjärta lite extra. lite för att kläderna är to die for, lite är för att jag faktiskt dör, då jag vet att det är lååååångt kvar tills jag får njuta av deras kläder igen. kläderna är pricken över i:et, det där lilla extra ni vet? någonting som man vet men inte riktigt kan sätta fingret på. Brandy Melville, my one and only true love.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0