HannaPee



någon gång ibland slinker jag in på denna bruttas blogg. och jag blir kär om och om igen. jag läser varenda inlägg, bokstav för bokstav, ord för ord, med ett leende på läpparna. ingen , absolut ingen kan skriva så bra som denna tjej.  hon träffar dom där svagaste punkterna hos en, men med humor, ironi och poesi. så att man bara ler, ler , ler. och le, det är det livet är om. om ni inte sett denna blogg än (vilket jag hoppas att ni gjort!!) gå in på den, ni kommer inte att bli besvikna. Hanna Persson , i love you!

och svaret på frågan om vem som helst i världen jag ville bli kompis med, så har jag svaret nu. och det är HannaPee.

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Jo precis, de gäller ju bara att kämpa. Går de bra med ditt arbete då?

2011-10-06 @ 21:06:35
Postat av: Anonym

Vad heter hennes blogg?

2011-10-07 @ 19:17:57
Postat av: Anonym

Vad heter hennes blogg?

2011-10-07 @ 19:18:09
Postat av: Julia

Bäst är hon!

2011-10-15 @ 20:26:39

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0