Ångest.



fyfan vad jag önskar att jag hade massa pengar ibland. vet ni vad jag skulle gjort då? jag skulle åkt på språkresa till Californien. mamma visade mig precis ett häfte från ett språkresebolag och jag fastande direkt. tänk er. 4 veckor i Californien, massa nya kompisar, upplevelser, killar. hela rubbet. ni hör ju? cali fucking fornia. ojojoj vad jag hade varit lycklig. nästan för lycklig. jag får en klump i magen när jag tänker på det, att jag nog aldrig kommer dit. 30 000 . det är så fruktansvärt mycket pengar. suck. förresten , checka in den HÄR bloggen , daglig dos av inspo från grymmaste tjejen i klassen!

hornyhorses:   My home <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte bli utbytesstudent då? Tror knappt det kostar något alls, max ett eller två tusen :)

2011-09-13 @ 21:41:23
Postat av: viktorialundkvist.blogg.se

Hejsan Klara.

Viktoria har gammla fristaende tranaren. hahaha, kanner mig skit gammal nar jag staller mitt namn sa men men. Super kul blogg du har btw.

Maste bara kommentera just detta inlagg och det ar att du verkligen ska ta och aka pa sprakresa ev resa nar du gatt ut gymnasiet. Jag akte over till Sydney forra aret och fastnade direkt, jag alskar Sydney och alla dess saker. Borjar plugga har nu om 1 vecka, sa spannnade. Hur som helst, de finns massor med stipendium du kan soka pa CSN ev ta csn lan. Jag har inte tagit nagot lan men jag har fatt bidrag utav CSN pa ungefar 700:- i veckan.

Jag har sa manga underbar vanner har och runt om i Australien, sa vad mina ord an ar varda rekommenderar jag varmt att resa ut i varlden. Du kommer absolut inte angra dig. :)



Lycka till tjejen, tankte fortsatta att stawlka dig lite har pa din blogg hoppas de ar okej. Hihihi.



Massor med kramar

Viktoria

2011-09-15 @ 08:38:48

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0