Här kommer Pippi Långstrump

tröja - albatross - klänning - H&M

hejhej iphonebilder hej på dig iphonebilder. förlåt, men för tillfället är kamerabatterierna urladdade och även fast jag laddar dom så startar inte kamerajäveln ändååå.. så.. lev med det. i skolan hade jag inte på mig pippitröjan utan min korallfärgade från Weekday. men som ni vet så Ä-L-S-K-A-R jag den här och ja, den är min bebis. så jag bytte när jag kom hem. adam, min freeeeenchboy, ville att jag skulle säga att han lärt sig sitta på ett nytt sätt, så ja. varsågod adam , du är för go ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla du på pippi när du var liten? :)

2011-09-10 @ 19:23:09

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0