När vi låtsas på riktigt

Nina om Nopelidope:
Varför ens försöka, trodde du helt seriöst att du skulle kunna bli antagen nu? Vänta några år
till så kan du hoppas på att du kanske utvecklas mer.. utseendemässigt under den tiden.
Ärligt talat så har du inte den där speciella looken. Du är lite söt kanske, men inget mer.
Menar inget illa! Kram. :)

- "menar inget illa" haha, du har just skrivit, med lite andra ord att jag är inte är speciellt söt , har inte det som krävs och att jag nästan är dum i huvudet som trodde att jag skulle kunna bli antagen. hoppa över sista raden nästa gång med "menar inget illa" för det är precis det du gör känns det som..  jag var ju tillräckligt "modellig" för att provfotografera, och varför inte försöka? hellre att ha försökt att göra något istället för att vara arg för att jag inte tog chansen. man måste våga för att vinna! nu vet jag ju att det inte räckte denna gången. och jag är glad att jag fick provfotografera, det var en upplevelse i sig. och om du inte vill vara elak nästa gång, skippa att skriva en sån kommentar. tror inte att någon inte tar illa upp som får något liknande. kram.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bry dig inte om sånna kommentarer! Din blogg är jätte fin och jag är säker på att du kommer att bli en jätte bra modell :)

2011-09-06 @ 20:21:09
Postat av: Anonym

hur många läsare har du? om du inte svarar betyder detatt du skäms över antal läsare

2011-09-06 @ 21:28:28
Postat av: Isabel

Vilken idiot, bry dig inte om henne!! Du är världens finaste Klara!!! <3

2011-09-06 @ 22:54:21
Postat av: ELLEN

Okej! Då blir den ju kanske midjelång på dig, men visst kan jag skicka bilder om du vill det! :) Jag gör det imorgon! Kan skicka med mått också! Mvh

2011-09-07 @ 00:16:30
Postat av: felicianilssons.blogg.se

men gud så omoget, klart det är värt att försöka! hon är säkert bara avis! ^^ om du verkligen vill klarar du det, lycka till :)

2011-09-07 @ 16:12:13
Postat av: klara

Shiiit vilken tönt! HAHAHA bry dig inte öm henne för du är underbart fin! glöm inte det! och du som komenterade hur många läsare har du är ju bara sjuuukt töntig! bara ren fakta!

Kram klara saknar dig <3

2011-09-07 @ 18:09:09
Postat av: Michaela

Bry dig inte du super fin!

2011-09-07 @ 22:01:48
Postat av: Julia

Denna avundsjuka tjejer lyckas vara så väldigt bra på. Du har helt rätt. Man måste våga för att vinna.. puss bästa kusin!

2011-09-08 @ 20:07:07
Postat av: Anonym

skit i den idioten! du är skitsnygg! tro inget annat :)

2011-09-09 @ 22:14:09
Postat av: Clara :)

du är super fin hoppas du vet det! bry dig inte om taskiga kommentarer :)

2011-09-10 @ 21:34:02

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0