Utpumpad



svetten rann, hjärtat beatboxade och mjölksyran tog över. när jag orienterade idag och kom i mål kände jag en sådan lättnad, tills Gabriella sa" ja, och vid 9an blev man ju så himla lerig!" jag tittade direkt på mina skor, tittade upp på henne och svor en lång svordomsramsa. inte var mina skor leriga inte. 9an var missad och jag fick ge mig ut i skatås igen. 10 minuter senare var jag i mål med alla kontroller stämplade. 1 timma blev tiden , och oj vad besviken och arg jag blev när jag insett att jag kunde fått under timman. man lär sig av mina misstag!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha, jag bara ÄLSKAR att läsa detta inlägget gång på gång. Så kul! :) <3

2011-09-30 @ 21:52:53

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0