Fyfan



både för filmen och för min jävla förkylning. vi börjar med det sistnämnda. jag tror att Gud vill straffa mig eller något? idag är det värre än någonsin.. näsan rinner,ögonen rinner och jag hostar slem som liknar..... usch. jag vet inte vad.
nu till filmen, så bra, så hemsk. flickan blir våldtagen av en pedofil och ja, fyfan. otroligt sevärd dock. dagen skulle egentligen spenderas med Ebba men det går ju inte såklart. imorgon är det uppvisning och även den blev inställd. dagen kommer spenderas framför datorn och JNM, helt okej. men jag hade hellre tagit en fika i detta underbara väder. life is life...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för filmtipset, den var hemsk, men samtidigt bra. Kan du inte tipsa om fler filmer? :D

2012-04-22 @ 13:06:33

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0