Helt slut


om jag var trött igår så är det INGENTING mot vad jag är idag alltså... idag var det 8-15 som gällde och efter det väntade träning från 15 till 17. kom hem, var vrålhungrig och somnade direkt när jag la mig i sängen. nu är jag nyduschad, hårinpackningen är gjord, kladdkakorna till imorgon står och vilar under bakhandduken och Veronica Maggio dunkar i högtalarna. nu väntar bara packning inför morgondagen då det är sista dagen på lägret och sedan drar jag vidare till Kungsbacka för att träffa världens snyggaste Elsa, ifall jag längtar? OM jag gör!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0