Im sorry

dålig uppdatering av mig, jag skyller på FÖR mycket att göra. men inte ska jag klaga, i fredags njöt jag utav att minilovet börjat genom restaurangbesök på Johannebar för att sedan spendera kvällen och halva natten med Jakob. igår var den bästa dagen på länge, stan med Ebba, fikabesök och massor utav skratt. på kvällen fick jag min överraskning av Jakob och den slog alla rekord. det var så otroligt mysigt. just nu står sconesen i ugnen och picknick väntar i solen med bästavän. sedan blir det fotbollsmatch och ikväll bio + övernattning. vilket lov!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var överraskningen?

2012-04-29 @ 18:18:57

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0