Några svar

- julia, tack själv! himla mysigt. sjalen var perfekt!
- anonym, du har faktiskt en poäng i det du skriver. det jag menade med mitt inlägg (vilket kanske inte förmedlades) var att folk inte VÅGAR sticka ut ifall dem vill det. och jag ser primeboots och skinnjackor som basplagg vilket kan livla upp en outfit så mycket mer. jag tycker att det är så snyggt och därför köper jag det, inte för att många andra har det. dessutom tycker jag att en skinnjacka och boots ska finnas i varenda garderob. jag följer inte vad alla har på sig, jag köper det jag tycker är snyggt. och nu råkar det vara just en sak som många i Göteborg har. om du skulle sett mig i verkligheten hade du vetat att jag klär mig i annat också! men bra att du säger till, lite dubbelmoral av mig kanske. men nu har jag fått det sagt!
- anonym, jag har inte köpt den men ska köpa den på Kajs här i Göteborg och den kostar cirka 2500! kram

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0