The Vow


i fredags laddade jag och Gabriella ned den här filmen och jösses vad förväntansfulla vi var. filmen höll definitivt våra förväntningar, och det gjorde ju ingenting att Channing Tatum var så jäääääävla snygg. även idag träffade jag henne men nu var gympadojjorna på. vi tog oss runt femman , konditionen börjar bli bättre, sån tur är! igår så var familjen på Långedrags världshus och åt världens godaste buffé, otroligt gott var det. gick säkert upp sisådär...... as mycket.  ikväll blir det ny film, this means war, får mysa till det med det resterande godiset. älskar påsk! appråpå den kommentaren jag fick innan så har jag cirka 100 läsare per dag!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0