Sanningar

 
- när jag sover tror folk att jag har demoner i kroppen haha, jag slänger med huvudet fram och tillbaks, ligger och sprattlar och pratar ett påhittat språk, normal? - njae, inte direkt.
- när jag var 12 år kom jag med i Sveriges smartaste barn, dock så kom jag bara vidare till Stockholm där man svarade på frågor för att sedan fortsätta för att försöka vara med i programmet. när folk frågar skryter jag dock om att jag varit med, låter mycket häftigare, haha!
- jag hatar godsaker som alla andra gillar. typ chokladbollar och jordgubbsglass, det är så galet äckligt! speciellt chokladbollar, bara växer i munnen! bläeh! men man kan väl inte gilla allt?
- den här är inte om mig men min familj . vi har en tjock tv..... yes you saw completely correct. så otroligt pinsamt att jag vill sjunka ner genom marken. hur kul är det att kolla på gamla plåtburken en fredagskväll? eller förklara för nya kompisen att mina föräldrar inte snappat upp att det är 2012 och inte stenåldern... jesus. dock så ska vi köpa en ny nu (kan inte beskriva hur glad och tacksam jag är!)
 
sådärja, blir lite mer personlig, inte alls mycket. men nu är det lite annat än vad jag gör på dagarna och vad jag har på mig, ska jag fortsätta med lite annorlunda inlägg eller fortsätta på det gamla? it's up to you.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha vi har också platt-TV hemma </3
Och gillar inte heller jordgubbsglass, mår illa av sån där konstjord jordgubbssmak, färska jordgubbar ska det va! :)

Och sjukt coolt att träningshallen var utomhus i Italien! Skulle också vilja träna så någon gång.. c:

2012-08-11 @ 23:14:12
Postat av: Anonym

Annorlunda inlägg tack!!
Sjukt fin blogg!!

2012-08-12 @ 16:34:14

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0