Sommaren tvålax12

herregud, detta måste nog vara den mest händelserika sommaren i mitt liv. juni-augusti har varit dom absolut bästa månaderna, någonsin. kan knappt minnas någon gång då jag varit lyckligare en sådan lång period. och här är resumén på vad jag gjorde under den bästa sommaren hittils! 
 
 
 i juni började sommarlovet försiktigt, innan det var det hetsiga veckor fyllda utav studenter och prov. när avslutningsdan väl var kommer var myskväller högt prioriterade, och många blev det! även konfirmationen började i slutet av månaden. åh, blir så nostalgisk när jag tänker tillbaks, även fast det inte var så längesen. jag var verkligen så förväntansfull , hade skyhöga förväntningar. och jag hade ingen aning om att det skulle bli så bra. ångrar INGENTING för EN sekund! 
 
månadens plagg? - definitivt min långklänning från Grekland, eller världens snyggaste skinnjacka! fast måste nog säga klänningen, så bedårande och SÅ skön! 
 
juli var aktiviteternas månad. dagen med stort D var precis i mitten av månaden och innan det hann jag åka på konfirmationsläger och dansa loss med hela gruppen. efter konfirmationsdagen hann jag spendera lite tid hemma innan det bar av till nästa destination : Italien. två dagar spenderades ute på Hönö, dom andra med Jakob eller kompisar. allt från bad till Gothia Cups tittande blev det och till slut kom värmen, så härligt!
morgonen den 29e juli var det Landvetter som gällde. 1 veckas träningsläger väntade, time to sweat!
 
månadens plagg var definitivt mina vita nitshorts från Gina Tricot!
 
 
augusti = träningsläger, danmark med Jakob och skolstart. vi kan ju börja med italien. HERREJÖSSES vad det svettades. det var verkligen helt brutalt. det rann verkligen, literally. tufft men riktigt roligt och grymt häng! efter lägret varvade jag ner med några dagar i danmark med Jakob. om det var behövligt? you name it. det var precis det jag behövde. någon vecka senare började jag skolan. det är ju sant det man säger... tiden går snabbt när man har roligt!
 
favortiplagget denna månaden måste nog vara min nya stickade tröja från carlings, har använt den konstant!
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vart var ni på konfa läger? :)

2012-08-26 @ 22:48:38
Postat av: Mathilda

Vart var ni på konfa läger? :)

Svar: på helsjöns folkhögskola! :)
klara moberg

2012-08-26 @ 22:48:39
Postat av: Amanda

Hej! Jag vet att detta inte har någonting att göra med det här inlägget men jag vet att du någon gång förra terminen skrev om att ni skulle bygga en slags solcell styrd bild på tekniken, tror jag iallafall. Och det är såhär att vi också ska göra det i tekniken och jag är verkligen inte bra på sånt så om du skulle vilja kan inte du svara på detta och ge mig några tips, om det finns nåt att säga eller tipsa om då. Kanske är lite mycket begärt men det skulle vara jätte snällt! Älskar din blogg förresten och tycker du är så cool :) :) kram

Svar: hej, du har rätt med att vi byggde en bil. men vi använde oss utav kugghjul, en motor och batterier, ingen solcellsstyrd bil... tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det, önskar såklart att jag kunde. sedan så är teknik mitt absoluta sämsta ämnet, så otroligt svårt!
klara moberg

2012-08-27 @ 18:04:44

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0