<3


så blev du äntligen min. jag är så obeskrivligt lycklig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur träffades du och jacob och ur lärde ni känna varandra :) ?

2012-02-20 @ 22:54:44
Postat av: emma

heej! ni passar verkligen bra ihop! undrar bara hur ni träffade VARANN?

2012-02-21 @ 16:36:03
Postat av: Anonym

oj! här är fortsättningen: har ni kysst varann?? fakta om han?? behöver lite tips hur jag kan bli ihop med en gullig kille jag gillar? hur länge ni har varit ihop? hur lärde ni känna varann/ hur träffades ni?? förstår om lite av frågorna är privata men du får gärna svara ändå för jag och förmodligen de andra läsarna tycker det är lite spännande och roligt! ännu en gång: ni passar otroligt bra ihop! riktigt fin blogg!

2012-02-21 @ 16:40:50
Postat av: Anonym

hur många år är han? shitkalkon va bra din blogg är!

2012-02-21 @ 17:36:59

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0