Day and night seasons

slänger ihop ett litet modecollage med mina tips och favoriter under alla säsonger. alltså vinter, vår, sommar och höst. jag matchar allt med mina primeboots för att visa att det går att variera, även fast man använder samma plagg! en bild per outfit,årstid och tid på dygnet. där jag både fick med lite casual och fest.
vintern - klär jag mig helst i tjocka stickade tröjor och tajta svarta jeans. till det har jag oftast min pilotjacka från Forever21 ( i mildare väder) och när det sjunker under 0-graders strecket åker dunjackan fram. till kvällen funkar alltid helsvart, matcha upp det med några fräcka accesoarer, fjäderörhängen är en fullpoängare!
våren - jeansjacka + grå hoodie är alltid ett stilsäkert kort. jag älskar blandningen och matchar det helst med en snygg tröja under och ett par snygga jeans. på fest blandar jag romantiskt med lite rockchicht, bältet och dragkedjorna lyfter upp hela outfiten!
sommaren - shorts,shorts och återigen shorts! stor favorit för mig som sporttjej. går att matcha till precis allting. till fest eller kalas älskar jag att blanda vita vackra klänningar med ett par lite tuffare skor, passar minst lika bra till kängor! absoluta favoriter när det kommer till sommaren!
hösten - helsvart och militärgrönt, FANTASITIQUE! jag älskar militärjackor i alla olika sorters modeller. min enkla från H&M är jag mer än nöjd med! på kvällen är alltid klänning snyggt, ta på er ett par strumpbyxor bara, kan bli lite kallt annars....

Kommentarer
Postat av: Vilma

Riktigt bra inlägg, mer sånthär! :)

2012-02-12 @ 13:06:23

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0