Happy Valentine's day!




istället för att sitta och gråta över sin civilstatus som singel ensam idag så umgicks jag med Gabriella och hade det bättre än någonsin. vi bakade mjölkchokladcupcakes med hallonfrosting och kiss i brallan vad gott det var! medans snöflingorna föll drastiskt över Göteborg tog vi en lång promenad i Safjället och förundrades över hur otroligt vackert allting blir när snön täcker, helt otroligt. när vi kom hem gjorde vi lyxlunch deluxe, hur gott som helst blev det. dessa två dagar har varit underbara. om 2 dagar drar jag iväg från allt , och det lär behövas. jag lämnar Göteborg bakom mig för sydligare breddgrader. Hamburg väntar med EM för klubblag och min brors lag är med och fightas om guldmedaljen, jag är alldeles för förvantansfull...

Kommentarer
Postat av: Kusin Julia

Gud så mysigt det lät. Och nu hoppas vi på guld. Peppa!!

2012-02-15 @ 21:58:27

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0