Let's start..

har surfat runt på ett antal bloggar innan och FYFAN vad tråkig min blogg är. jag måste verkligen variera mig i mitt språk och mina inlägg. skriver ju i princip samma saker HELA tiden. "har massa i skolan, massa gymnastik och blablabla." klart att jag har plugg, det har ju alla? och gymnastiken, den har jag ju valt själv! jag kanske borde börja med sånna dagar, fast det känns ju så himla mainstream. jag menar, alla håller ju på med det. "dagens outfit, mina bästavänner, vad jag älskar" osvosv. eller är det något som ni vill veta om mig? jag fick precis massor utav idéer men jag behöver ERAN hjälp för att få ordning och samla ihop allting till något bra. outfitbilder ska postas (hatar förövrigt ordet outfit, låter som en utåtfitta, vad det nu är....) grejer ska skrivas , inte bara massa klagomål. jag ska ha en rolig blogg, en inspirationskälla. let's start here, just precis nu...

... min första punkt på att bli en bättre bloggare är väl att berätta en sak om mig själv. inte på det vanliga sättet "jag heter klara är 14 år, bor i göteborg och BLABLABLA" för det vet väl redan dom flesta, iallafall om ni kikat in på min blogg innan. 

bakom den ytliga fasaden jag byggt upp i min blogg så finns det en helt normal tonårstjej. eller normal och normal, jag är riktigt konstig faktiskt, och det är jag riktigt stolt över! jag älskar att få folk att skratta. jag kan verkligen vara hur galen som helst, och vet ni vad det bästa är? jag bryr mig inte hur dum i huvudet folk tror att jag är. jag lever för att göra folk glada. glädje sprids, och det smittar av sig.  det är verkligen det bästa som finns, att se folk vara glada. det som jag älskar mest i hela världen är att skratta, för man skrattar alltid när man mår bra. jag älskar att bjuda på mig själv, och jag gör allt för att ha roligt. livet är för kort för att ha tråkigt. LE.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0