Info

vilka program jag helst ser på- Homeland, The Vampire Diaries och Gossip Girl, bästa som finns!

vilka klädesplagg jag satsar på i sommar - slappa tröjar, slitna jeansshorts och boots, självklara favoriter!



vad jag helst tar på mig en kall vinterdag - favvotröjan från Brandy Melville i 100% ull, perfektion.
det jag vill ha mest för tillfället - sommar och allt som det innebär, längtar ihjäl mig.
bästa köpet iår - måste vara mina primeboots, eller jeans, eller skärpet eller mina tröjar från Gina Tricot.... kan inte bestämma mig...!
mitt nyårslöfte - rensa bort vänner som får mitt liv att bli sämre , kämpa för toppbetyg i skolan, älska mig själv och uppskatta.
drömresan - måste nästan vara till NY igen, det är helt galet vad jag älskar den staden. jag är tjatig, men om ni åker till den så kommer ni att fatta. drömmarnas stad it is!
hur min sommar ser ut just nu - hitills är Gothia och Partille Cup invigningarna såklart inbokade. jag ska även få plats med en trip ut till Hönö för min årliga visit, sedan ska det bli läger i Italien eller tävling i Florida, som jag längtar! konfirmationen är även något som ska hinnas med, fullspäckad sommar it is!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0