Hallelujah!


dagen spenderades med Gabriella. vi stekte pannkakor som blev otroligt misslyckade till en början men sedan blev dom grymma.... det tog oss ca..... 2 timmar? sista avsnittet på Gossip Girl säsong 3 är nu färdigtittat och och jag väntar på att säsong 4 ska bli färdig laddad, IM SO EXCITED! avsnittet slutade så himla konstigt att det kittlas i mig för att jag är så nyfiken på nästa avsnitt. om ni undrar varför jag la upp klippet på bb-simon är det för att han är sååå jäääävla skön. *torkar tårarna* jag och Gabriella höll på att dö när vi såg det innnan, HAAHAHAAH, hallelujah!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0