Svar

 
förlåt för dom sena svaren men här är dom!
 
-jag ska inte vara med på invigningarna, konfirmationen tog upp all tid!
- jag har tänkt på att sluta i gymnastiken massor med gånger, dock så har det aldrig gått så långt att jag lagt av.  klart att jag har mål för övningar, det måste man ju ha, annars kommer man inte framåt, right? mina föräldrar tycker att det är mer än okej (hoppas jag) att jag är tillsammans med Jakob, dom gillar honom och känner hela hans familj. ja, min mamma läser min blogg haha! tack så otroligt mycket! puss
- haha ja, vi får se!ni

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0