Svar

Anonym om Wrong picture:
Var har du köpt din "klädhängare"?? Ursnygg!!

Linnea om Lager på lager:
Hej!

Jag älskar verkligen din stil och det skulle vara jättekul om du gjorde ett inlägg
om vart du får din inspiration ifrån och vilka som är dina favoritbloggar! :)

Moa om My love:
Är du ofta hemma hos din pojkvän har han nåra syskon??

Anonym om Photoshoot in black 'n' white:
Åhh så fina foton! Har du tagit dem själv ? :)

förlåt för att jag inte har svarat på era senaste frågor, men här kommer några svar!
- tack , den är från hederliga ikea!
- åh tack så himla mycket, och det skulle jag absolut kunna göra! tack för blogginspirationen, dock så får du påminna mig om jag skulle glömma! ;)
- ja det har han, en lillebror och jag är väl hemma hos honom 2-3 gånger i veckan.
- nej det har jag inte, världens bästa Gabriella har tagit dom!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0