Unseen

 
en bild från min och Gabriellas fotoshoot som vi gjorde för några veckor sedan.
 
jag är SÅSÅSÅ ledsen för världens sämsta uppdatering. men vet ni vad? jag har faktiskt en anledning. blogg.se appen slutade att fungera i fredags och jag har inte haft någon dator närvarande, därav den frånvarande uppdateringen. just nu befinner jag mig på Onsala precis som en kommentar skrev nedan (tack för empatin) och ja, videoinläggen är gjorda, en del iallafal. och ja, dom kommer upp. har en brottningskamp mot youtube i kampen om att få upp videoinlänngen, det är tufft men jag hoppas (och tror!) att jag vinner. regnet har bara öst ner hela dagen, hörde att någon sa att juli närmar sig, ingen aning om vad det kom ifrån, suck.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0