My new jeans


svarta stuprör från Dr Denim i modellen Kissy.



ljusblåa jeans med slitningsdetaljer från ZARA.


vita jeans med gulddetaljer + dragkedjor längs med sidorna från ZARA.

ÄNTLIGEN är min jeanssamling komplett. har aldrig vågat gå runt med andra byxor än svarta eller mörka men efter en självförtroendeboost har jag köpt två par i olika färger (duktigt Klara!)
de svarta var jag tvungen att köpa då mina andra har gått sönder, inte klagar jag, de sitter som en smäck!
nu drar jag iväg till Jakob, sedan blir det grillkväll och efter det bio för att se på The Hunger Games, om jag är förväntansfull? behöver ni ens fråga? - skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefint med ljusa jeans! xx

2012-05-05 @ 09:42:44

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0