Jag är tillbaka

 
 
iallafall för tillfället. jag vet inte riktigt vad som lockade mig tillbaka. kanske var det att få skriva av mig lite, att få uttrycka mig på denna blogg som stått helt tom i mer än en månad, några få kommentarer har trillat in, annars har det hänt 0.  helt otroligt att några få fortfarande kikar in här varje dag. jag lovar inte att jag stannar en evighet och att uppdateringen kommer vara på topp. men att jag ska försöka, det lovar jag. men jag behöver er hjälp, några få saker som ni måste lova mig? kommentera, TYCK TILL. skrivskrivskriv. jag vill ha era uppfattningar om min blogg, vad som kan bli bättre, vad ni vill läsa. YOU name it. kör bara kör, ge mig allt som ni kan tänka på. jag behöver er inspiration because i've kind of lost it.  

Kommentarer
Postat av: felicia

wiho!

2012-11-01 @ 22:38:07
Postat av: felicia nilsson

Jag tycker du ska skriva det du känner för, jag tycker allt du skriver är roligt att läsa!

2012-11-01 @ 22:46:02
Postat av: Anonym

håller med Felicia! Mer tankar :)

2012-11-02 @ 23:03:15

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0