Dagarna som gått

jag är ledsen att det inte har varit någon vidare uppdatering i veckan. i lördags kände jätteförkyldsbakterien att det var dags att drabba mig och jag fick säga hejdå till skola och träningar och hej till sängen och varm choklad. idag var det dags för niorna att "bounda" . det var helt okej aktiviteter men desto mer okej att få sluta 12:30. har nu begett mig till träningen, dock spenderas den vid sidan av. känner att förkylningen blir värre och hostar nästan upp mina lungor så fort jag anstränger mig. THANK god it's friday.... tomorrow.


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0