Mitt lov

torsdag - njöt av första dagen på lovet. på kvällen gick jag och jakob på bio och såg Johan Falk - kodnamn Lisa.
 
fredag - var först bjuden till farmor på lunch, sedan på eftermiddagsfika hos ett par familjekompisar och sedan var det middag hos Jakob som gällde, underbar dag fylld av skratt och god mat!
 
 
lördag - morgonen spenderades med Jakob, sedan drog jag mig mot Onsala där konfirmationsreunion stod på schemat. hade en sån otroligt rolig kväll och kom i säng lite för sent med ett stort leende på läpparna. 
 
 
söndag - åkte till Elsa i Kungsbacka. vi började på Kungsmässan och slutade hemma hos henne med uppskuren frukt, smält choklad och The ugly truth, riktigt bra film!
 
måndag - åkte hem igen och gick en mil tillsammans med Gabriella i solskenet, det var fullkomligt underbart. till kvällen blev det middag tillsammans med våra grannar, då hade jag på mig detta, favorittröjan från Brandy Melville och förra årets jeans från ZARA.
 
tisdag - åt en underbar frukost i solen med Gabriella, sedan gick vi på stan där vi åt glass. vid 18 åkte jag till Emma och vi hade en underbar kväll, såg på tv och åt massa gott. vi somnade alldeles för sent efter att ha sett på denna filmen.  
 
onsdag - var tränare från 9-14-30, därefter tränade jag själv till 17. vi körde världens styrka och jag var så jävla trött när jag åkte hem, men SÅ värt det.
 
torsdag - tidigare i veckan trodde jag att jag hade fått halsbränna, något som visade sig vara världens halsont då jag vaknade upp på torsdagen och knappt kunde svälja. halva dagen spenderades framför Revenge, sedan städade jag och efter det kom Jakob hem från Danmark.
 
 
fredag - kände mig tillräckligt frisk för att vara tränare och detta var jag mellan 12-14:30. sedan var det myskväll hemma som gällde då jag såg 50 first dates, sedan kom Jakob och vi somnade tillsammans, världens bästa känsla.
 
lördag - var på ett underbart släktkalas där världens godaste mat serverades. efter kalaset drog jag till Ebba och vi chillade resten av kvällen framför tv:n med en skål ostbågar, så jävla bra.
 
söndag - åkte hem från Ebba, påvägen köpte jag blommor och choklad till mamma som fyllde år. vid 15 var det buffé på Clarion Post Hotel som gällde, så jävla mycket mat och så jävla gott. snacka om matkoma efteråt.
 
 
sådärja peps, det var mitt lov. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0