Peppa på!

 
416_508784399162859_2077831580_n_large'
31445_486748644721403_1959146709_n_large
 
gymnastikens nästa mål : bli starkare, bli explosivare - bli bättre.
 
uppvisningen idag gick helt okej. gymnastikveckan har varit helt okej. allt har varit rätt okej det senaste, men jag vill ha mer. jag vill ha bättre, jag vill ha bäst. jag såg på filmer från varven jag körde idag och det går tyvärr alldeles för långsamt, sjukdomar och skador har verkligen tärt på mig och den senaste tiden har jag verkligen varit ur form. och det är så jävla tufft rent ut sagt. det är så otroligt tufft att kroppen inte orkar bära dig på samma sätt längre, att du inte är lika snabb i dina övningar eller att de sitter i benmärgen som de alltid har gjort, varenda år tidigare. övningarna är inte perfekta längre, och det är jobbigt som fan. det är jobbigt att veta att man har varit på topp men plötsligt tappat det, och inse att du faktiskt gör samma övningar som förra året. just därför är mitt mål för närvarande att komma tillbaka bättre och starkare än någonsin - nobody said it was easy, they just said it would be worth it.
 
med dessa ord avslutar jag bloggningen för ikväll och sjunker ned framför geordie shore (bästa underhållningen) med en skål chips och njuter av en ensam kväll, kan vara skönt det med. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0